Dip - Sanctum Türkçe Dublaj HD izle



Dip - Sanctum tek part full izle
Dip - Sanctum izle

Dip - Sanctum 720p izle

Dip - Sanctum izle filmini izliyorsunuz. Efendim gene geldik kaliteli bir yapıt olan bu filme. 2011 yılında çıkmasıyla bir anda popüler olan bu film günümüzde televizyon ekranlarında hala oynamamakta.. Sanırım ülkemize 2012 civarında gösterime girdiği için olsa gerek. Kalite filmin içinde bol macera severim birde bol aksiyon olsun diyorsanız işte doğru yer ve doğru film ile karşınızdayız. Kesinlikle fazla bütçe harcanmış bir film. Seyirciden tam puan almış izleyiciden geçerli not almış bir film. Aksiyonun maceraya daha fazla ağır bastığını söyleyebiliriz. Aman bende ne çok konuştum neyse filmin konusuna geçelim hemen. Dip - Sanctum Türkçe Dublaj izle filminin konusu : Bir tropikal fırtına yüzünden mağaranın derinliklerine inmek zorunda kalan ekip, denize açılan ve bilinmeyen bir çıkış ararken, şiddetli sular, ölümcül zeminler ve yavaş yavaş artan panik ile savaşmak zorundadır. Usta dalgıç Frank McGuire, Güney Pasifik´teki Esa-ala Mağaralarını aylardır araştırmaktadır. Ancak çıkış yolu beklenmedik bir sel ile tıkandığı zaman, 17 yaşındaki oğlu Josh ve ekibi finanse eden Carl Hurley´nin de dahil olduğu ekip planlarını değiştirmek zorunda kalırlar. Ekip, gün geçtikçe azalan erzakları ile su altı labirentinde yolunu bulmak zorundadır. Sonunda kendilerini kaçınılmaz bir soruyla karşı karşıya bulurlar: Kurtulmak mümkün müdür, yoksa sonsuza kadar mağarada hapis mi kalacaklardır.. Filmi izleyenlerden yorum almamak bizi üzer. Diğer filmler için sitemize göz atmanızda fayda var efendim iyi seyirler dileriz bu film dublajfilmizle.org farkıyla eklenmiştir..

Dip - Sanctum izle,Dip - Sanctum türkçe dublaj izle,Dip - Sanctum 720p hd izle,Dip - Sanctum full tek part izle,Dip - Sanctum tek parça izle

Begen :

Yorum Gönder