Beni Unutma 720p HD izle


Beni Unutma tek parça izle
Beni Unutma

Beni Unutma izle filmini izliyorsunuz.Arkadaşlar film güzeldir yani izlemeyen varsa mutlaka tavsiye ederim. Filmin kendine çeken bir özelliği var zaten bayada bir izlenme rekorları kırmış kesinlikle göz atılmasında fayda var. Filmin konusunu fazla detaya girmeden açıklayayım ama malumunuz telif hakları yönergesi vesaire.. Aktif hayatında ve iş yaşamında oldukça başarılı bir kadın baş rolde oynamaktadır. Efendim bu kadın bekar ve bir o kadar güzel genç bir hanım efendidir. O Ciddi bir ilişki istemektedir bunun içinse doğru adamın Hakan adlı kişi olduğunu fark eder. Ancak durum bu andan itibaren başlar hakan adlı erkek arkadaşının bir gün kendisini aldattığını öğrenecektir. Hemen evlenmekten bir anda cayar ve yeni bir erkek arkadaş edinir. Sinan ile yani gerçek adıyla mert Fırat ile tanışır. Ancak aksilikler ebru yani filmde ki adıyla tubanın yakasını bırakmaz.. Sinan aşka inancını kaybeder. Duygusal ilişkilerin bol olduğu bu filmde. Karmakarışık bir konu ile karşınızda mutluluk dram psikoloji bir filmde aradığınız her türlü konuyu bulmak mümkün. Sinan da yeni biriyle tanışır eski sevgilisi ebru Sinan'ı üzecektir. Öyle böyle bir film efendim hala izlemediyseniz mutlaka bir göz atın. Ne Diyor bu adam yahu dediğinizi duyar gibiyim, konuyu yazılı anlatmak biraz karışık bir hal alıyor ama mutlaka beni unutma filmini izlemelisiniz. Beni unutma filminde kalite aşk ne ararsanız mevcut. Aman diyeyim filmi izleyip yorum bırakmadan kaçmayın.. Bundan başka daha çok film izlemek için sitemize bir göz atmanızda fayda var. Bu film dublajfilmizle.org kalitesiyle siteye yüklenmiştir iyi seyirler bol keyifli vakitler geçirmenizi dileriz.. Bundan önce yüklenen gelecekten bir gün izle filmini izlemek için bağlantıyı ziyaret edebilirsiniz.

Beni Unutma izle,Beni Unutma 720p hd izle,Beni Unutma tek parça izle,Beni Unutma tek part izle,Beni Unutma full izle,Beni Unutma 2011 hd izle,Beni Unutma

Begen :

Yorum Gönder